dilluns, 21 de maig del 2007

Béééééééééé....


Bééééééé...
Deixeu que em presenti... Sóc la Kbreta, l'últim fitxatge dels Bocs de Can Rosés.
Ja fa alguns mesos que sento parlar d'ells i, finalment, avui n'he conegut a uns quants. Després de quatre birres, ja estava convençuda del que em proposaven...
Es veu que son una colla de mandrosos i cap d'ells trobava el temps ni el moment de posar-se a escriure un blog. Així he pringat jo!!
Deixeu que us expliqui una miqueta sobre mi:
Com veieu, jo sóc una cabreta, ma mare era una cabra i mon pare un... boc de molt bona planta. La seva barba era l'enveja de tota la contrada i les seves banyes lluien un groc potent, capaces d'obrir llaunes de conserva sense fer-se una sola astella.
Mai he tingut una residència fixa; m'agrada viatjar i veure món. Ja fa temps que estic sentint parlar d'un grup d'amics que s'han mogut i s'estàn movent encara per aconseguir remuntar una colla de diables, els Bocs de Can Rosés. Soc seguidora incondicional dels seus correfocs, encara que fins ara he estat observant, a l'ombra... Però s'ha acabat el meu anonimat!! A partir d'ara, no em perdré ni una sola sortida, ni una reunió, ni un soparet ni cap festa que s'ho mereixi. SÓC LA KBRETA DE CAN ROSÉS!!!!!!!!
Aprofito per comentar-vos que encara no tinc nom, així que animeu-vos a escriure'm fent la vostra proposta. Em sentiré molt complaguda de que sigueu tots vosltres qui em batejeu.
Salut i foc!!!!

3 comentaris:

Gemma ha dit...

Hola Kbreta!! :)
A mi ja m'agrada el nom de LaKbreta de Can Rosés!!! ;) Tu ets La Kbreta, i la resta som kabretes vàries :)

Un petonet!

Angie ha dit...

Hola Kbreta!!! Benvinguda als Bocs. A mi també m'agrada el nom de la Kbreta, tot i que sigui algo imPERSONAL, més aviat és BESTIAL!!!!!

Flametes ha dit...

Jo també crec que t'hauries de quedar amb Kbreta beeeeeeeeeeeeee!!! XD

Ets molt guapa tu per cert!