dimarts, 5 de juny del 2007

Corpus


Hola macos!!!!!! Com ja sabeu, aquesta setmana és Corpus, concretament dijous. Aquí us deixo algunes cosetes interessants d'anar a veure en aquestes dates de "reflexió" espiritual...
Si voleu reflexionar una bona estona, podeu anar a "flipar" veient l'ou com balla (això d'anar a veure ballar a un ou a mi em fa molta molta gràcia).
-L'ou com balla: ho podeu veure al Claustre de la Catedral, a la Casa del Ardiaca i al museu Frederic Marès, el dijous de Corpus durant tot el dia.
L'ou com balla
-Aquest dissabte hi ha jornades de portes obertes al Temple de la Sagrada Família.
-Diumenge podeu veure pels carrers de Sitges les estores de flors, tot un espectacle! (abstenir-se els al·lèrgics...)
Galeria de fotos de les estores de Sitges
Galeria de fotos II de les estores de Sitges

-La Patum de Berga
http://www.firesifestes.com/Fires/F-Patum-Berga.htm
Enllaç de l'Ajuntament de Berga
Programa de la Patum
Animeu-vos a sortir, que el temps acompanya i ja han s'han acabat exàmens!!!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Caram!!! Quina Kbreta més informada!!! M'ho he apuntat tot!...menys lo de l'ou, que no m'emociona tant... ;)

Patum, Sitges i la Sagrada Familia (que no pot ser que encara no hi hagi anat mai!!!)

Petonets!

Flametes ha dit...

jejeje, donçs jo és diferent, lo que no m'emociona és la sagrada família. Però això de veure ous ballant!