dissabte, 2 de juny del 2007

Estic contenta!!!




Això s'anima, oi?? Sembla que aquesta colla de Bocs funciona d'alló més béééééé i comença a animar-se la agenda diabòlica. Estic molt, però que molt contenta, i aviat començaré a veure món!!

Recordeu que el dia 5 de Juny tenim reunió de colla, i el dia 13 reunió de Foc i Rock al casal a les 20:30 h.

El dia 16 estaré encantada d'anar a fer una visita als Diables del Coll, i el 17 m'encantaria poder anar al parc del Poble Nou a veure el bestiari festiu i popular, així em vaig relacionant amb altres bèsties... que tot i que sé escriure , jo soc molt bèèèèèèèèèstia també.

Animeu-vos a venir a la reunió, sobretot la del dia 5, així tots podrem dir la nostra i aportar més i millors idees a la colla perquè segueixi funcionant tant bééééééééééé com ha arrencat.

Aquí us deixo algunes fotos més, amb amics, m'encanta!!!!!!!!!!!!!!!! L'Alba, el Marc i el Dani.

Petons a tots... Bocs, cabretes i amics

Béééééééééééééééééééééééé...

2 comentaris:

Flametes ha dit...

I a la reunió del 5 t'hi veurem? Tinc ganes de tornar a fer-te arrumacos!! Ets tant suau!!

laKbreta ha dit...

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... ja sabeu que jo a les reunions no hi puc faltar!!!!! M'encanten els "arrumacos"...jejeje