dilluns, 11 de juny del 2007

Patim, patam, PATUM...



Dones i homes del cap dret... patim, patam, PATUM... no trepitgeu la Kbreta!!!

Quina tarda de Patum a Berga... Què béééééééé m'ho vaig passar saltant els plens i ballant tirabols...

El camí em va semblar una mica llarg, però sort del Dani i la Gemma que em van fer un lloc al cotxe...
Com podeu veure a la foto, la companyia no podia ser millor!!! I la veritat és que aquests Bocs s'ho curren d'allò més béééééééééééé...
I més cortsencs!!!

I, com no dir-ho, vaig topar de nas amb un amic graller. Què deu estar pensant aquest home, que em mira d'aquesta manera extranya?

Això de que els gallecs estàn per tot arreu, també és aplicable als cortsencs, oi?

I també us deixo un parell de vídeos de la patum. Que els gaudiu!
Tirabols 1
Tirabols 2

Bocs, Bocs, Bocs!!!

1 comentari:

Gemma ha dit...

Eissss kbreta!!!
Em podras passar les altres fotos de la mega nit patumaire!!? ;)

Merci!!

Muaks!